I wishing you love

sitter här, har lite småsaker till att lägga ner i väskan för att sedan väga den, hoppas inte den väger för mycket! tycker nämligen det är lite grejer! väntar på min älskling och ska snart köra ner bilen till min kära vän som ska köra, sen hämtar han o hans fina tjej oss inatt så drar vi oss mot göteborg/landvetter och därefter flyg vidare mot Santorini- Grekland, Färja över till Ios och sen är vi framme på ön! åå så gott det ska bli! har laddat upp med en massa godis o snacks för resan, vi valde nämligen att åka utan flygmat för den brukar ändå inte vara så himla jättegod! + den är rätt dyr!  vi får äta grekisk mat när vi kommer fram istället så fram tills dess blir det tjockande av gottis! om jag inte hör av mig mer innan vi åker så får ni ha det fantastiskt bra här hemma! så hörs vi om en vecka!

många pussar & kramar till er fina!



Kommentarer
Postat av: Carro

du får lämna lite vikt i väskan till mig så jag kan hänga med ;)

2010-09-10 @ 22:27:37
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0