Banaaanas

bananas, vad det redan har blivit mycket i skolan, har prov imon, viktigt prov fredag, prov måndag, viktigt prov onsdag, O to the M to the G  + en massa i framtiden, what to do? pennan i högsta hugg, hjärnan är med så mycket den lille kan.  och dagarna bara ruuullar iväg, tvättar för fulla muggar, pluggar mellan tvättarna, varvar mellan böckerna, tar en minut till datorn. väntar på att min fina visst ska komma hem med mat. gott!
behöver en massa gos nu så jag kan relaxa lite o inte springa i taket.
PUSS


såhär såg jag ut när jag vandrade till skolan idag, kan säga att jag inte alls ser sådär ut nu. haha

Kommentarer
Postat av: Carro

sv: jag vet inte. jobbar nog tror jag. men kanske =) ska du hem eller?

2010-09-01 @ 20:39:40
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Kjelltine

Great site

2011-03-12 @ 09:02:47
URL: http://kjelltine.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0