zumba

nu snart är det dags för zumba (danspass med latinoinspirerande musik) så ska snart dra mig till stan o möta upp tjejerna sen drar vi till form o kör hårt! det är verkligen dags o sätta igång med träningen rejält nu. börjar ju få kagge, nae men inte bara för att gå ner, man mår så mycket bättre när man tränar o blir mycket piggare efter en tid också, dessutom får man bättre självförtroende(tycker jag) . och om jag ska bli instruktör som det är meningen att jag ska bli efter jul så  kanske det är bäst o ha lite kondis o vara lite stark ;)


jag har ju faktiskt varit gymnast (åå det är fortfarande jobbigt o säga att jag inte är det, fast jag kommer alltid vara en rydöflicka) o jag saknar det förbannat mycket!

& alla tjejer!! här är gruppbild från riksfinalen i kiruna

Kommentarer
Postat av: Carro

De frågade oss på träningen idag om någon av oss vill bli instruktör :O vi får gratis utbildning o nån liten ersättning sen när vi är instruktörer då.. funderar på om man kanske skulle bli det. hade säkert vart kul. fast vet inte om jag klarar de o man måste ju verkligne vara på G varje gång och var duktig o sånt.

2010-10-25 @ 22:45:13
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0