usch o fy

tog visst på krafterna o ge sig ut nån timme igår, o efter att ha haft 2 grabbar hemma som spelat fifa m.m o som jag lagat mat till så blev det att jag stannade hemma från första lektionen idag, förbannat förkyld o ögonen svider.. ska iallafall bege mig mot examinationen sen. lyftteknik, matning, omläggning m.m är det som ska examineras, men det är jag inte nervös över, har ju trots allt jobbat med det en hel sommar.. får stoppa i mig en tallrik gröt så jag orkar med dagen! o måste tänka efter hur min helg ska bli..

nu till något annat, bloggvärlden :
-paow har varit otrogen mot Hugo, med Nemo.. sorgligt, Hugo och Paulina var så fina ihop!
- Blondinbella och Nils har gått skilda vägar..
hemskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0