myshelg

blö, jag skrev precis ett inlägg men råkade ta bort allt, aja, ni får ett lite kortare här, min helg har vart mysig o lugn, igår så var jag älskling och J på ge-kås, dock gick vi aldrig in för det var alldeles för mycket folk, men gick runt i de andra affärerna, kvällen bestod av spaning o mys med älskling hos honom. idag gick vi upp ganska tidigt och gick ut o gå i ett naturreservat, med fantastisk utsikt, riktigt mysigt o lalla omkring där med älskling o lille hunden molly. nu har jag tagit bilen hem, ligger o halvsover i soffan. veckan kommer bli lugn börjar inte tidigare än 12.30 nån dag denna veckan, onsdag är jag tillomed ledig. gott! stannar hemma här på landet tills imon, ska hämta ut mitt körkort, spännande hur det ser ut ;)

vi hörs!


ÅÅ vad jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Carro

fina ni är på bilden :)



fasen vad gött o inte börja tidigare än så!! jag fattar inte hur jag ska orka upp imorgon ;) jag är med ledig på onsdag =)

2010-10-10 @ 20:12:26
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0