nu kör vi!

unbelievable, fick 33/33 MVG på samhälleprovet jag gjorde idag, jag kände mig tillochmed osäker på mina svar och så går det så bra, det är ju sjukt! men glad är jag för det.

ikväll är det studentfest men jag känner mig inte alls taggad så jag och 2 vänner ska till gymmet och köra ett steppass istället. från och med nu, så MÅSTE  vi vara på gymmet 3 gånger i veckan, annars får vi inte fortsätta på vår träningsprofil, så det är bara att köra på! så imon ska vi till gymmet också, sen är det helg, sen kör vi på nästa vecka igen!


Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis!!

Fan vad duktig du är, både i skolan och med träningen!!!!!! vill också kunna träna så mkt!

2010-11-11 @ 21:49:59
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0