massör eller frisör? det är frågan..

jag har aldrig gjort bort mig så mycket som jag gjorde idag på en behandling, jag skulle utföra en ansiktsbehandling och avsluta med en dags-makeup. själva ansiktsbehandlingen gick bra, men sminkningen. hahaha.
våra kunder ligger ner när de blir makeade, eller de kan få sitta om de vill, men det är ju skönt o ligga ner. vilket betyder att håret ju ligger ner jäms med kanterna.

min kund var en dam med vitt, verkligen vitt, dockhår typ.
jag lägger en brun ögonskugga och håller burken i handen och upptäcker sedan att jag spillt ut lite i håret på henne, tänk mörkbrunt i VITT hår, det gick inte bort, jag försökte!!
var tvungen o säga till damen att jag råkat färga hennes hår lite, fick svaret att det inte gjorde något. aa men det blev en fin liten slinga. följt i ett gapskratt!

när jag sedan berättade detta för mina klasskamrater så trodde de hon hade en slinga där. haha som jag skrattade!
men på min feedback så fick jag högsta betyg, så det kan inte varit så farligt och hon ville även ha färgen på ögonskuggan uppskrivet.

detta kommer jag att komma ihåg!


Kommentarer
Postat av: Carro

hahahahaha! roligt :P

2010-11-10 @ 18:43:45
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0