lager 157 & banken

blev en trip till lager 157 idag med goa vänner, inhandlade ett par acnejeans & en skjorta, även ett par skor (wiie) var påväg att ta kort på kläderna men bilderna blev inte så bra, ska göra ett nytt försök imorgon! ;)

har även hunnit vara på banken på ekonomisk översikt o fixat internetbank, och så man kan ringa o kolla hur mycket pengar man har, saldo. fixade även ett visakort, då mitt ungdomskort inte går att handla med på t.ex flyg, buss på internet och så. kände mig verkligen vuxen när jag satt där på banken. haha.

nu ska jag krypa ner under filten (här är kallt) kanske göra mig en kopp varm choklad och sova ganska tidigt.
imorgon ska jag nog hem till mitt hjärta.


den här lille fisen är här, min systers lille kisse mister
han ska vara här hela veckan!
imorn ska jag nog gå ut o gå med honom en runda.  


Kommentarer
Postat av: Carro

åå, vill se kläderna!!

Ja, himmel vad mycket vuxenpoäng du samlat in idag :D inte ens jag har telefonbank ;)

och Mister lär tycka det är kul att gå ut lite :D

2010-11-01 @ 20:56:31
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0