Fira fira fira!

ska strax bege mig mot arenan igen för lite work, idag kommer det busslaster med nior, bland annat kommer min gamla skola dit o ska kolla. blir bara 2-3 timmar där idag, sen ska jag in o leta efter lite saker i stan. ikväll blir det harrys med tio fina flickor från klassen, därefter blir det förfest och utgång med de för att fira min fina vän Kajsa som jag har fina minnen med, bland annat grekland! ska se om jag vågar säga mitt lilla tal ;)

såhär går jag klädd på arenan med mina fina jobbarkläder och min fina namnskylt och min fina lilla pins som visar att jag är certifierad massör!



Kommentarer
Postat av: Carro

shiet, vad långt hår du har! slutar aldrig förvånas över det. hhaa. kul att du ska hålla tal ;)

2010-11-19 @ 21:14:44
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: natalie :)

anmäl dig till veckans blogg :D

2010-11-20 @ 14:12:50
URL: http://natalielinnjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0