10 månader sedan.

blev en sjukt trevlig kväll hos E igår. efter E begav jag mig till J där mitt hjärta befann sig, blev o kolla lite tv o sådär, trevligt där med, som alltid! mitt hjärta följde med hem och vi har haft det mysigt tillsammans, nu ses vi inte förens på söndagkväll. så ikväll blir det mys här hemma o imorgon får vi se. på söndag blir det kalkonmiddag med släkten.

för 10 månader sedan träffade jag min älskling för första gången. han kom till en fest som jag och min sambo höll i hemma i vår lya. vi pratade inte så mycket under kvällen, men när vi skulle till mc donalds, det var snöigt ute och de hade inte hunnit skotta stans gator, jag stöttade mig på honom och han bjöd mig på pommes, vi satt o flinade åt varandra hela tiden inne på donken. haha lite roligt.  jag är så glad att jag har honom!


Kommentarer
Postat av: Carro

aaw, ni är så söta!:)

2010-11-07 @ 21:53:10
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0