första skoldagen på 6 veckor

första skoldagen på 6 veckor, ja hur kändes den då? kul att vara tillbaka och träffa mina flicks, mindre kul med lektioner. i vilket fall som helst så blev det efter första lektionen som i princip bara innehöll prat om praktiken, så gick jag och några tjejer och käkade på blue thai, mumma! därefter gjorde vi stan, tittade runt lite och jag köpte mig 2 bhar och 2 klänningar och 1 par örhängen, kändes bra för mig men mindre bra för plånkan. nu har jag slängt in ännu mer tvätt, plockat upp lite här och ska strax möta upp mitt lilla hjärta för en glass o mys!!


Kommentarer
Postat av: Carro

åh, gott med thai!

2010-05-03 @ 21:45:45
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0