dagsljus och regn förvandlar dig ej

näst sista dagen denna veckan, idag har vi bara gjort en scrub på varandra därefter fick vi sluta, skönt! har pluggat en del företagsekonomi då vi har prov i det imon, på 6 kapitel, inte det roligaste och inte det lättaste vill jag lova! men jag får göra så gott jag kan, har ju haft fullt upp med certifieringen. skulle egentligen ha en del engelskainlämningar imon med, men vem i världen har tid till det? inte jag iallafall..

sambo fyller år imorgon så det blir fika med girlsen efter skolan, sen vet jag inte vart jag ska ta vägen? hem? stanna här? hm.. har ju inte varit hemma på ett bra tag känns det som. ska in på fredag igen för då blir det lite grille här. får hoppas vädret tillåter detta också! ne nu ropar betygen på mig.. företagsekonomi..

Grattis sambo på 18årsdagen!!!!


Kommentarer
Postat av: carro

tack skrutten :D<3

2010-05-11 @ 20:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0