Bra dag!

även fast jag inte borde gått till skolan även fast jag är himla förkyld, så har idag gjort mig väl, jag skrev klart mitt tal och genomförde redovisningen, jag bokade körlektioner & "köpte" nya! tankade pussar o kramar hos min älskade ja idag har varit en bra dag, nu har jag även fått mitt schema inför sommaren, blir en hel sommar med jobb, med lite ledighet här och var, det känns himla gott, pengar behövs och bara jag trivs så kommer detta vara goodiegoodie! snart kommer my love från sin fisketur så ska vi se vad jag kan fixa till för mat, frysen erbjuder bacon o makaroner eller nudlar, haha inte det godaste, men man tager vad man haver, det är ju helg imon, onödigt o köpa massa nytt, o jag ska ju inte äta för mycket innan bröllopet dels för klänningen dels för att där får man ju säkert en massa god mat ;)

imon ska jag till min kusinvitamin som går ut nian o fira henne o där får man ju säkert också massa gott, som vanligt, I love it! inte konstigt man börjar bli fet, nu får jag bannemej ta tag i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha, undrar om jag får på mig min klänning! :P

2010-05-27 @ 21:10:44
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0