akupunktur

idag har vi pratat om akupunktur och jag fick chansen att testa på det, fick ca 5 nålar, 4 stycken i skuldran och 1 i handen. jag kan säga att det var väldigt speciellt, jag fick även ström i nålarna så musklerna bultade till varje gång strömmen kom.  jag har fortfarande ont i min hand efter nålen, vilket man visst kunde ha ikväll.. efter lunch hade vi repetition till certifieringen som kommer hållas på söndag, med start klockan 8.00 på morgonen, då kommer vi göra ett prov i 2.5h. därefter kommer man få 30 min var med terapeutiska töjningar och palpationer. och sist på eftermiddagen kommer vi att massera så kommer de kolla så vi använder de grepp som svensk massage innehåller.  så det är plugg på schemat, har pluggat en del nu, men är sjukt trött efter dagen så får se om jag orkar sätta mig vid boken igen, men det är la tvunget..


såhär såg det ut när man hade ström på nålarna

Kommentarer
Postat av: Carro

läskigt! jag skulle fått prova det när jag praoade hos sjukgymnasten, men jag vågade inte. ångrar!

2010-05-04 @ 22:19:08
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: carro

med jenny. vi ska på alice i underlandet i 3D :D

2010-05-05 @ 15:19:06
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0