lövbiff och pannacotta

efter en lång dag i skolan, med streetdance, engelska och företagsekonomi i 3h så satte huvudvärken igång, hem o packa för att bege mig hem till landet, väl hemma var det soffan direkt som gällde, sen serverades lövbiff och klyftpotatis, mumma, och nu sitter jag här med kaffe och mammas vaniljpannacotta med passionsfrukt till, och let's dance på tv. nu 2 panodiler senare så börjar huvudvärken ge med sig och jag ska snart sätta igång med plugget, lite sent men måste göras om jag ska kunna slå klackarna i taket imonkväll.. japp imon ska jag ut med bästa vän och några andra kompisar. så det blir en kort helg hemma på landet men nästa helg är det hemma hemma hemma som gäller med älsklingen, för sen åker jag. har bara en vecka kvar i skolan nu sen åker jag till egypten o värmen! ska bli så skönt! ne nu ska jag fortsätta med att äta upp min pannacotta o dricka upp kaffet innan det blir kallt.

ha det så kul ikväll folks, vart ni än befinner er, hemma i soffan eller på dansgolvet !


Kommentarer
Postat av: carro

söt du är på bilden! =)

2010-03-14 @ 19:13:02
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0