my last week in lyan

det blev en härlig helg, i fredags så blev det bio med min älskling, jag kan inte riktigt rekommendera "kommisarie späck" om man inte gillar överdriven svensk komedi. vi sov hos honom o hade en god sovmorgon därefter åkte vi hem till mig på landet o fiskelifiskade lite, grillade gott o bara mös! underbara man! på söndagen kollade vi på balen, om ett år är det min tur!!

idag har jag varit ledig, jag har vandrat i regnet, o pussat på min pojke en liten stund för att sedan få skjuts till lyan där min sista vecka är på gång.


tisdag: prov, o hel skoldag, plugg som fan & klassfest på kvällen
onsdag: inlämning av företag och föreläsning om spalosophy
torsdag
: skolavslutning och ut & äta med tjejerna
fredag: kusins student
lördag: brännboll & fest
söndag: utflytt

världens snyggaste byxor i en lya i sina bästa dar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0