bad update.

nog med bilder. anledningen till dålig uppdatering är pga:

- festat lite
- varit med min underbara pojk
- flyttat ut & städat lyan (sorgligt)
- börjat jobba
- umgåtts med vänner
- med mera med mera

började jobba i måndags, har gått bredvid i 2 dagar, idag var det delegeringsutbildning & imon & fredag blir det bredvidgång igen, får hoppas jag kommer in i detta, ska ju trots allt jobba ca 30 dagar i sommar vilket är en del. så inte mycket sommarlov för mig inte men pengar leder till goa saker!!

imorgon jobbar jag kväll 14-21.15 får hoppas det är lugnt! så imon ska jag sova en stund, därefter blir det förhoppningsvis om jag orkar ut och springa lite (BEHÖVS!) fläsket går snart slänga upp på stekpannan för bövelen. ne nog snack, nu ska jag ta fram körkortsboken o pluggeliplugga!!
körkort hade ju inte varit fel liksom!


särbild tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0