workelyworkwork

har varit ett par nätter i stan efter jobbet och de har såklart tillbringats med min man, idag har jag varit ledig men har haft körlektion och diskat o tvättat här hemma för att komma iordning lite, mamma och pappa är ju på gotland så någon måste ju ta hand om  huset lite.. nu är det jobb hela helgen som gäller, börjas imon 6.45-16.00, det är lite småjobbigt men det blir roligt när det blir löning. tjoho! snart min första, bara ett par dagar kvar! 11 dagar kvar på jobbet sen har jag sommarlov en vecka innan skolan börjar igen. kan väl med andra ord säga att jag inte haft så mycket sommarlov i år och det var mitt sista... nähe nu börjar djursjukhuset, sen ska jag slå en pling till my love!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0