what a night..

precis när jag skulle gå och lägga mig igår så började det åska, jag hatar åska! så fick vara uppe lite längre tills det slutade, sen gjorde jag ett försök i att sova men efter 2h kanske så började det åska igen, denna gången något så jävulskt, blixtrade så in i bomben så då kunde jag bara krypa under täcket, varm som satan o bara hoppas på att blixtrarna inte skulle slå ner något här, det höll på länge och jag kunde inte sova där på 2-3h så sen hade jag bara ca 2h innan jag skulle upp igen och åka till jobbet, nu är jag hemma, jobbat klart för idag så nu ska jag ta mig en liten tuppis så jag tar igen de timmarna som jag missade inatt.

bild- google

 


Kommentarer
Postat av: Carro

ja här åskade det massor igårkväll också!!

2010-07-13 @ 17:55:26
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0