OTH

jag sov länge idag, kollar OTH o bara slappar, det är underbart, särskilt när man inte haft en veckas lov sen skolan slutade, detta är min sista vecka detta lovet, på tisdag börjar jag igen, pengar pengar pengar wehooo! ärligt talat så är mina gamlingar för himla söta & jag undrar hur det är med de nu när jag inte varit där på ett tag. hihi! imorgon så blire pizzaätning & kolla resor här med min kära kusin o hennes pojkvän o jag och min pojke. kommer bli så himla mysigt o kul om vi hittar någon bra o billig resa!! längtar!

nu ska jag städa här o fixa lite, jag har ju flyttat ner till min systers rum nu så här är en del o göra, har inte riktigt ställt iordning allt ännu, sen ska jag städa resten av huset också eftersom ingen annan gör det...

puss



Kommentarer
Postat av: carro

ska ni åka på parsemester?

2010-07-08 @ 17:53:04
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0