SAMBOOOOO

på söndag flyttar jag in med sambo igen, nu har vi vart ifrån varandra lite för länge

  • saknar våra timlånga prat innan vi säger "godnatt sambooo"
  • när vi sitter vid matbordet och pratar så länge så vi glömmer bort att gå å lägga oss
  • våra danser till hög musik, bara för att pajasa oss
  • våra cykelturer "neeej jaag fastnar i dig" haha. sjukt! "Fan jag cykla på en kines"
  • när vi lagar mat mitt i natten
  • våra fläskkotletter och klyftpotatis
  • trappan
  • "äh vi tar det imon"
  • när vi får för oss att göra massa bus
  • när vi åker o handlar precis innan kl 23 bara för att köpa något onödigt som en liten chokladbit
  • såhär är det varje vecka, för oss är livet en fet fest!

 

fan bruden, du är så sjukt bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar er tjejor, ni är guld värda och alltid lika underbara! BIG love to you guys <3

2010-01-09 @ 16:03:58
Postat av: josse

oj vrf glömmer jag alltid skriva vem det är från haha

2010-01-09 @ 16:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0