may 2010 bring you all you wish for and more

så var 2009 över, året som jag verkligen ville skulle ta slut
2010 kan inte bli annat än bra om man jämför med 2009
från och med nu släpper jag mina bekymmer (ska iallafall försöka)

nyår firades tillsammans med kusiner o fastrar m.fam
vi åt god mat, spelade spel o skålade
fick telefonsamtal av bästa vän hon var vid hamnen o skålade i ystad, jag skulle egentligen varit där, jag ångrade mig lite att jag inte följde med.. det var några år sen jag inte firade nyår med min bästa vän.
men 2010 ska bli vårt år! 2010 ska bli mitt år (får man vara så ego?)

2010 kommer mycket hända vad jag vet nu är bland annat :
- nästa vecka äre fest
- 22 januari partaj
- 23 januari blir jag 18
-6 februari - secret
-14 februari - DANSSHOW!! ( kom o kolla)
-23 februari fyller bästa vän 18 vilket betyder partaj i gbg
- i maj ska jag på bröllop
- jag ska förhoppningsvis till danmark o praktisera i 3 veckor (om jag väljs)
- jag ska bli certifierad massör i svensk massage
- jag ska ta körkort
- hultsfredsfestivalen

och mycket mycket mycket mer vill jag lova!!!
min vår är jävligt hektisk, and i fucking like it!!!

så lite bilder nu då från kvällen:

såhär såg jag ut (bjuder)

my beautiful cousin and her boyfriend

kusin o jag ( hon är inte så cepe som hon ser ut ;) inte jag heller för den delen haha)

efterrätten var det enda jag tog kort på, god som tusan!
nån passionsbrylégrejsimojs, frisk o gotti

vi blev 8 år igen, spelade nicke o nillaspel

sen skålade vi! och drack skumpa den godaste jag druckit under mina 17år, ändå är det inte särskilt gott!

sen gick vi upp på balkongen o skålade lite till o kollade på fyrverkerier o frös ihjäl lite

efter detta spelade vi lite mer spel och därefter bar det av hemåt, det var mitt nyår ett perfekt lungt nyår!
tack alla inblandade!!

NU KÖR VI 2010!




Kommentarer
Postat av: cecilia

fin bild.. verkligen

2010-01-01 @ 23:02:52
URL: http://ccessann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0