Kabooom! 18!

fyllde 18 igår, sjukt skönt o inte vara mellanåldern 17 längre, men allt känns som vanligt precis som det brukar,fast ändå inte.. jag är lycklig, längesen jag var såhär lycklig! Jag firade min födelsedag i fredags mitt 12-slag kallar jag det, på en lokalfest som 2 kompisar till mig höll i, det var kul, vid 00.00 stängdes musiken ner, o orden"vi har ett födelsedagsbarn här ikväll" jag blev dragen upp på scenen o alla människor ljöd ut i sången "jaa må hon leeva..." det var kul o jag stod där o bara njöt! mina älskade vänner var så söta mot mig hela kvällen!  hade besök av C på natten!underbart! kommer inte glömma den kvällen! att inte glömmas, själva dagen, firades med familjen på restaurang Pios här i stan, planka o ett glas vitt, gott! jag var så trött från firandet på natten så någon utgång blev det inte, jag somnade tidigt! jag orkar inte sitta här och skriva en hel uppsats, men jag lever, jag är 18 o jag älskar livet!








dessa två sista bilderna är presenterna från Jos & car ! TACK! ni är för roliga!! älskar er! do not forget!

Tack till alla mina älskade vänner för en underbar oförglömlig kväll/natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0