5

vi skulle börjat 14.15 idag, vi sov länge, för vi var uppe till 4 igår, vi får för oss massa konstiga saker, vi tränade vid 1 la oss i sängen runt 2 snackade blev hungriga gick upp o åt, skrattade ikapp gick o la oss yrade, somnade.. vid 11 hade vi ställt klockan, vi gick inte upp vi sov vidare. J ringde, hon o E kom på besök, vi gick upp, vi lagade specialare, jag duschade o fick ett telefonsamtal av K som löd: vi har ingen lektion idag!. jippie, den enda lektionen idag var inställd, jag klagar inte, skönt! vi tog oss in till stan, köpte linsvätska då den bara har gått upp i rök, försvunnit alltså.. köpte lösögonfransar som ska användas i helgen, hur det kommer bli, det återstår att se.. jag fick inte följa med filurerna sen.. någon fyller ju år på lördag, de är hemlighetsfulla.. så jag fick gå hem själv, det är halt som fan. jag trillar nästan. träffar en vän. tar mig hem. väntar väntar väntar...

mig mig mig, min födelsedagsvecka

Kommentarer
Postat av: j

hemligetsfulla är vi allt ibland^^

2010-01-18 @ 20:36:05
Postat av: Teodorhilde

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-05-05 @ 11:07:34
URL: http://teodorhilde.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0