tar mig utanför dörrarna

jag tänkte ta mig utanför dörrarna idag, vilket jag inte gjort på hela helgen, konstigt? nej.. vädret tillåter inte att vara ute, kallt, blött.. usch.. jag ska iallafall ta mig in till stan med bästa vän, vi kör pizza ikväll o softar järnet, firar min start på lov och hennes slut på lov. surt att vi inte har lov samtidigt men ja det är så det är.. vi får se hur långt vi kommer innan vi fastnar i nån snödriva, men det ska säkert gå bra om brorsan håller händerna på ratten.. ska nog även träffa min älskling som kommer hem från malmö idag, saknad som tusan är han och resten av lovet ska tillbringas med denna underbara människa, hem till honom nu i början av veckan, sen åker vi hem hit! ne nu ska jag trycka i mig något, packa väskan och duscha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0