vad jag har haft för mig

ojojoj, julen är förbi, nyår är på ingång. hade en fantastiskt mysig juldagskväll hos min pojkväns mormor o morfar, med trerätters & sällskapsspel, fick även mata lite hästar o klappa de så gossigt!

annandagen blev det in till stan för mellandagsrean, blev dock inget inhandlat, jobbigt när det är så mycket folk + att det var inte så mycket att ha, det lilla jag såg. sen blev det pizza på kvällen och sen var det natt igen.

måndagmorgon åkte vi in till stan igen, jag skulle hem o pojken skulle på riskettan, hann köpa mig lite nya trosor iallafall på rean. sen bar det av hemåt.

idag har jag o pappi varit o besiktat bilen och den blev godkänd, så det var bra, sen gick vi lite i affärer och käkade pizza. gottgott!

imorgon ska jag o mami in till stan för o handla inför nyår, jag ska göra förrätten, så har ni något förslag så snälla säg till!

onödig fakta. men detta är vad jag har och ska syssla/t med!


Kommentarer
Postat av: Carro

åå, vacker du är sis!

2010-12-28 @ 20:25:26
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0