nytt o nytt

idag har jag fått hem lite nya kläder och även köpt lite nytt. så jäkla härligt o fylla garderoben med lite nytt!
har även köpt lite annat smått o gott, som mascara, spännen, toffsar o lite sånt ;)

och det bästa av allt, jag har fått sjukt bättre syn med hjälp av ett par snygga glasögon och linser, glasögonen får jag dock inte hem förens om ca 2 veckor men jag ska börja använda glasögon lite mer, för mina ögon behöver vila ifrån linserna. imorgon mina vänner är det nyårsafton och det ska bli jättemysigt o härligt o fira in ett nytt år med ett härligt gäng!

har även beställt min studentmössa idag för jag missade det när jag var i grekland, och såg nu på hemsidan att man tydligen bara kan beställa i nov-dec så det var verkligen i grevens tid!
såhär ser den iallafall ut


Alexandra Spa&Fitness
den röda plutten står för omvårdnad

baksidan

blev den snygg?


Kommentarer
Postat av: Carro

oj, vilken tur att du kom på det i tid!!

2010-12-31 @ 14:02:02
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0