Merry Christmas!

God Jul alla fina, även fast julafton nu är över så vill jag önska er alla en God Jul och hoppas ni har haft en underbar dag och får en härlig helg!

Tomten har varit på besök idag såklart, hans älg är en 27-taggare och var billig för det var en uddataggare, den heter sixten och har det jobbigt såhär års. japp våran tomte är en speciell en. inga renar här inte. utan älg.

han överlämnade dock endel julklappar, bland annat en kofta, massa fina smycken, presentkort, filmer, necessär, smink och världens finaste Efva attling halsband som min fina älskling och hans familj gav mig! stort tack för alla fina julklappar jag har fått. är så glad att jag har de personer jag har i mitt liv! kärlek!
imorgon blir det färd till mitt hjärta där vi sedan ska åka vidare till hans mormor och morfar! Trevans!

nu är årets julafton över och jag säger godnatt!
LOVE!


här ser ni mitt nya fina halsband och örhängen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du lyser upp vännen <3

2010-12-28 @ 02:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0