Jullov

har haft en fin julavslutning i skolan idag, med sång och predikan, lussebullar och julmust. efter detta blev det kinamat med mina fina vänner och pga det mår jag numera sämre i magen haha.. ät inte på restaurang Peking i halmstad.. både jag o min vän fick samma problemas.

nu sitter jag iallafall o jäser efter en so much better plankstek här hemma på landet. är trött som tusan, men ska hämta bror min inatt. får visst ge tillbaka nu när jag har körkort..

alla julklappar inhandlade, skönt! ska bli spännande o se vad tomten kommer med i år, jag har ju inte önskat mig något speciellt och det blir inte mycket julklappar i år heller pga att nästa jul åker vi till utlandet o firar jul istället.


Fina Kajsa & Jag på julavslutning i kyrkan idag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Superduper mysigt <3! Dock inte lika skoj att ni fick ont i magen av maten.. :( ?

2010-12-18 @ 00:51:57
Postat av: Carro

Gud vad vacker du är syster!

Skönt med jullov! jag ska bara jobba måndag och tisdag sen är jag ledig i alla fall :)

2010-12-18 @ 11:46:55
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0