jag har nyst 2399 gånger idag

Hade en mysig dag tillsammans med min fina syster, vi shoppade lite, åt lite och kollade på Harry potter på bio, sen åkte vi  hem till mig och kollade på tv och åt pepparkakor och lussebullar. mys!

idag har jag tagit mig till skolan och fått en biobiljett, jag fick den för jag varit med på öppet hus och sånt. sen skrev jag MVG på ett prov i samhälle, å så glad jag blev o jag  älskar när man får reda på resultatet fort via schoolsoft!

nu sitter jag här i lägenheten och fryser som tusan. har pussat lite på min man som nu har åkt iväg för att äta med sina vänner. men jag ska krypa ner i sängen och kolla på "bröderna karlsson" nu den är sjukt bra!

Imorgon blir det tidig väckning, tåget går 8.02 till Göteborg, där ska vi till makeup -studio och bli sminkade av deras elever. roligt! sen blir det lunch och så där också! gotttgott!

p.s. jag har nyst 2399 gånger idag.


jag bar detta idag på min kalla kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0