vuxenpoäng

har bytt glödlampa, utan att få ström i mig och allt funkade när jag var klar, woho haha, inte så svårt dock!
jag har även hunnit med att baka chokladbollar som jag o min pojk ska smaska på ikväll hade jag tänkt mig för nästa vecka sätter nämligen våran träning igång är det tänkt så måste ju faktiskt äta upp sig lite, även fast det inte behövs ;) ne nu ska jag slänga mig in i boken Åkes bok 2.0 som handlar om hans 32 ofattbara år, år av förnedring och utsatthet men också år av kamp. som vi fick från skolan idag, ska ta ut lite citat därifrån och den verkar rätt bra så menas jag väntar på pojken så vi kan laga mexicana o ris så får jag läsa lite!


bilder: google

Kommentarer
Postat av: Carro

mexicana låter spännande. ..vad är de?

2010-08-18 @ 21:24:24
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Daniel

wow duktig du e!! Vuxet!!

2010-08-19 @ 13:18:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0