goooos

har jobbat nu ett par dagar och min sista dag skulle varit igår men eftersom det var kris på folk så hoppar jag in imorgon också, det är ju inte fel med lite mer pengar. igår efter jobbet så kom mitt hjärta hit, vi lagade god mat & gjorde vår favvo, chokladmousse. gosade o gosade, för imorse så hämtades han upp av grabbarna de är på fiskeresa nu långt upp iväg o ska vara iväg en vecka eller något, vi får se hur länge de blir borta men en sak är säker, jag saknar honom redan!! har varit på kalas idag för min kusin som fyllde 20, trevans o mätt som tusan är jag nu! ska strax krypa ner för imorgon börjar jag 6.45, min sista dag hos mina tanter o gubbar!


pratade precis med älskling, de sitter under ett vindskydd o det ösregnar, aj aj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0