besvikna..

dag 1 på spat har nu varit. vi är väldigt besvikna på vad vi fått information om men som inte varit bra. till exempel så fick vi ju imorse flytta ut ur rummet vi fick igår, så vårt bagage har stått i ett bagageutrymme hela dagen när vi varit nere på spat och därmed har vem som helst kunnat gå in där vi har bagaget = stöldrisk.. men inget stals iallafall...

vi skulle träffa våran handledare här nere vid 10 hade hon sagt, men det kom en annan och frågade om vi var praktikanterna och vi skulle tydligen vara där redan vid halv 10, ingen info om det inte.. och väl vid spat fick vi läsa igenom typ minst 50 papper på danska om olika behandlingar = förstå hälften, jag menar vad betyder stryk ner mot "ballen" ? hm? vad? därefter blev det att titta på olika behandlingar och ta in information på danska i 5h inklusive 20, endast 20 minuters matrast= inte okej.. och förstod alltså inte särskilt mycket där heller..

när vi hade slutat så skulle vi se om vi kunde få något rum, så vi satt nere i lobbyn och väntade i över en timme för att de skulle lösa detta, pga att hotellet är fullbokat, så får vi bo i ett jävla konferensrum där de satt in 2 sängar där jag och S bor. L får bo i ett annat.. hur snällt? inte så.. vi har blivit lovade ett rum och kommer alltså tydligen få flytta runt en hel del under tiden vi är här. och vafan, jag har hur mycket packning som helst och att kånka runt på det var och varannan dag är inte helt kul vill jag lova..

ser alltså inte att jag kommer få ut något av det här .. som det känns nu iallafall, vill faktiskt tråkigt nog bara hem, jag trivs inte..

sitter iallafall här nu mätt, det enda som är bra är maten.. sitter här med min älsklings tröja på mig och bara snuttar på den, saknar honom och vill bara hem till honom och gosa in mig i hans famn!!







såhär bodde vi igår, hyfsat okej

idag fick vi borsta tänderna i en jävla grupptoalett

fick sitta och vänta hur länge som helst och blev jäävligt sura


nu bor vi i ett sånthär jävla konferensrum




Kommentarer
Postat av: Carro.

jobbigt de låter! :/ hoppas de blir bättre!!



balle=rumpan ;)

2010-04-12 @ 22:08:03
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

det blir nog bättre med tiden!

2010-04-13 @ 18:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0