sitter och tänker..

sitter och tänker på hur jag ska kunna klara mig vara borta ifrån älskling, familj och vänner i 3 veckor. det är en ganska lång tid.. för tillfället ångrar jag nästan att jag valde att åka med, jag skulle valt något lite närmre.. när jag sökte så var det nämligen inte jag och C och därmed inget så speciellt som höll mig kvar, men nu är det det och jag hade velat vara hemma.. jag vet inte hur jag ska klara det. men jag ska vara stark o vi ska vara starka tillsammans och det ska funka, det är så jag/vi måste tänka. det kommer bli oerhört jobbigt! och om jag är ledig någon dag och om jag får tillåtelse att åka hem denna dag så kommer jag att göra det! åå det kommer bli jobbigt :(


du är det finaste jag vet hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0