flyttar tillbaka imorgon

så nu har vi verkligen suttit här sen kl 15.00 här i rummet vid datorerna nu är klockan snart 12 och läggdags, imon äre morgenmad därefter taxi tillbaka till borupsgaard, är ledig imon med så ska träna lite på gymmet, bada lite och plugga! känner mig alldeles för uppsvullen nu.. har pratat med mami idag och det ser ut som att de kommer ner på söndag till helsingborg så jag kan åka med de hem, härligt härligt!! sen åker jag tillbaka tisdagkväll igen, måste boka tåg för att dendär vulkanen på island har ju gjort så att alla flyg ställts in vilket också ju gör så att fler åker tåg... ne nu ska jag sova

saknar min älskling


Kommentarer
Postat av: Carro.

fin bild!

2010-04-16 @ 19:45:50
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0