lunch på borupgaard

fick frulle på sängen av lollo som jobbar idag, jag och sandra är lediga, vi vaknade, kollade lite på tv ,somnade om, väcktes av en jävla lövblåsare, sen duschen och iväg och käka lunch? fan vad har de gjort av den goda maten egentligen detta var vad som fick åka ner i min mage till lunch


ser ni? hälften "mat" hälften efterrätt! min lunch

idag ser jag ut såhär i speglen

på lunchen





börjar bli lite mer vår nu, bladen växer


detta möts man av på rum 202

gissa vems saker det är som ligger all over the place ?


Kommentarer
Postat av: Carro.

allii, det verkar lite rörigt :P

2010-04-28 @ 13:21:49
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Chrille

Älskling, du får inte vara så snygg!!! försöker du lämna mig????:(:(

2010-04-28 @ 15:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0