ledig dag måndag

gick och la mig väldigt tidigt igår, i hopp om att få sova lite, men jag vaknade flera gånger inatt och var orolig över hur det var med min älskling, jobbigt att vara här nere när han är där hemma och är skadad :(

sitter iallafall här nu i sängen på hotellrummet, har pluggat lite idag och ska plugga ännu mer nu har jag tänkt mig iochmed att certifieringen är söndagen efter vi kommit hem så står plugg på schemat idag och även på onsdag då jag också är ledig. nehepp, dags att dra fram plugget igen.



hjärtat mitt


Kommentarer
Postat av: Lauritzane

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-05-10 @ 21:32:18
URL: http://lauritzane.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0