händelserik helg

börjades i fredags med att jag missade färjan, så blev lite väntan för chrille & jonas men kom över sen till helsingborg, där var det till att hoppa in i crossbussen och åka vidare mot donken o käka lite och därefter ta oss ut mot crossbanan där tävlingen skulle hållas, där skulle vi även spendera natten i crossbussen som självklart inte hade någon värme, så det var lite småkallt, dock hade jag ju min älskling som värmde så gott! vaknade lördagmorgon och boysen skulle anmäla sig. därefter skulle de träna och för chrille gick det bra och han tyckte det kändes bra och att det var en kul bana, det var vad han sa iallafall!





under älsklings heat så blev det inte riktigt bra, han kom inte runt, och detta märkte jag såklart men visste inte hur jag skulle reagera, vad hade hänt? såg folk springa dit (såg inte honom) flaggades, koner sattes upp. men sen kom jonas "nyckelbenet är av, men jag ska hälsa att det är ok" hopp, jag sprang dit och möts av en liggandes groggy pojkvän. blev ambulansfärd till lunds universitetssjukhus där vi tillbringade ett dygn. första timmarna var hemska, akutmottagningen, klippa upp kläder, undersöka.. sen till röntgen och inte fick han röra sig från plattan han låg på. fastbunden hela han.. tog några timmar innan vi fick röntgensvar, nyckelbenet var av. men allt annat såg bra ut. (nu verkar annat spöka för honom dock, vilket betyder att jag sitter här nere nu, väääldigt orolig).. iallafall så underhöll vi oss så gott vi kunde igår, han vilade, jag tittade på. vi kollade lite på tv. pratade lite. kröp upp i sängen jämte honom o gosade lite. sen fick jag mig en egen säng att sova i, dock blev det inte mycket sömn, men det är inte så konstigt. vaknade tidigt imorse, lite mer undersökning sen hämtades vi av chrilles morbor och åkte hem till honom, sen kom hjärtats föräldrar och hämtade upp oss och körde mig till färjan, (tack!) nu ligger jag här i sängen på hotellrummet, längtar hem till snutten, är orolig, trött.. de andra är och badar men det hade jag ingen lust med.. 

  


vill säga att denna killen är mer än allt jag någonsin kunna önska mig!
jag älskar honom otroligt mycket, över hela mitt hjärta!
bäst bäst bäst






Kommentarer
Postat av: Carro.

Det var läskigt det där! Hur är det med honom nu?

2010-04-25 @ 23:29:21
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0