framme på borupsgaard i danmark

tåget gick från halmstad 13.04 sen var det 3hs färd, baklänges till DK, alltså har vi sett sverige från ett annat perspektiv..bakifrån...så var man framme på borupsgaard, hotellet vi ska bo på i 3 veckor framöver och ha våran praktik, ett jävla kånkandes på min rullebag, skulle nog inte tagit med mig så mycket kanske, det märker vi. kom iallafall uthoppandes en liten dansk butler från restaurangen ut genom fönstret och hjälpte mig och tog alla mina grejer fram till receptionen, där fick vi såklart säga vilka vi var, dock hade de inte någon större koll på det men vi fick iallafall ett "vaerelse" (rum) körde upp våra grejer och gick ner igen och så kom våran sån som ska hjälpa oss här eller visa oss och så. så visade hon oss vart vi skulle äta och vi åt alltså ikväll, kofta(lamm) någon slags biff och lax och lite så på samma gång, kommer nog trivas med maten iallafall. fick med oss två paket juice upp på rummet och inloggning till internet, så nu kan ni följa mig här på bloggen under min praktik ;)

christoffer, jag saknar dig redan!


förresten jag fick ju absolut den största sängen de hade... not. men vi ska bara ha detta rummet tills imon sedan får vi ett annat hoppas jag. kanske med en bättre säng?







Kommentarer
Postat av: Chrille

fyfasiken va jag längtar efter dig redan hjärtat ska du veta!!!:(

2010-04-11 @ 20:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0