5 dagar kvar? 3 arbetsdagar?

förhoppningsvis bara 5 dagar kvar här iochmed att vår lärare tyckte vi skulle åka hem redan på fredag vilket jag med tycker, vilket jag ska genomföra har jag tänkt mig om det nu går.. imon är jag ledig, jobbar tisdag, ledig onsdag, jobbar torsdag-fredag. jajemen det börjar dra ihop sig till hemfärd och lämna detta placet. ne nu ska jag strax sova, behöver vara utvilad imorgon, ska nämligen plugga hela dagen imon har jag tänkt mig! certifieringen närmar ju sig. är riktigt orolig över det.. men men! ligger och tänker på min älskling som är på andra sidan sundet, hemma! oo vad jag bara vill hem!

kommer lite bilder som lollo har tagit här


såhär konkade jag upp mina saker för backen


var ute och promenixade lite

och såhär ser det ut när vi ska springa underjorden upp till lunchen!

ne nu väntar sängen, ciao!


Kommentarer
Postat av: Berntamy

Very good guestbook. Interesting!

2011-03-29 @ 22:30:28
URL: http://berntamy.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0