vardagsmys

älskade I kom till stan idag tillsammans med L , vi bestämde oss för att fika efter skolan och så blev det. vi satt där på caféet från 5 till halv 9 ungefär, så kom hem för ca en timme sen, så mysigt o bara sitta och snacka! vi hyrde filmen Troja därefter så nu ska jag och C sätta på den för ett skolarbete, så vi kan skriva klart det. men först lite noodels - studentmat.. förresten övningen på ettorna idag gick faktiskt bra! hann med o se "män som hatar kvinnor" i skolan också, dock precis innan filmen var slut så gick brandlarmet, alla ba: Vad är det som låter? jag ba : hm, det kanske är brandlarmet.. pausade filmen och gick lugnt ut.. brandkåren kom , orsaken var att de hade borrat i betong så det hade blivit rykigt pga det. haha.  ne nu ska jag göra mina noodels o sätta på filmen med pennan i högsta hugg!

hösten är ju här, så bjussar på denna bilden


Kommentarer
Postat av: Carro.

fin bild! =)

2009-09-23 @ 22:03:06
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: cecilia

härlig bild :D

2009-09-26 @ 13:51:53
URL: http://ccessann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0