sliten leverpastej

mår som leverpastej här, eller iallafall min lever gör det. och hjärncellerna har hoppat ur mig. ne men jag är trött som tusan efter gårdagen.. jag får orka ta bussen till stan idag och fjäska lite för C så hon kan komma och möta mig och hjälpa mig bära. jag ska inte göra ett piss denna söndagskväll ska jag bara tillägga för söndagsroligheterna hoppar vi över denna veckan.. men en film kan vi nog trycka på, "män som hatar kvinnor" ska jag icke glömma idag, har inte sett den, sägs ju att den är bra. men är det nödvändigt o kolla på den idag då? jag kommer ju slumra..
äsch slut på detta skrivande. jag får springa o trycka i mig lite panodil, alvedon, you name it..

visst är man väl snygg såhär dagen efter ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0