mår som en uppstoppad larv

usch, mår verkligen skit idag, allmänt nere i underjorden och huvudet vill inte längre vara med. hjärtat säger snart stopp och det bara kryper i kroppen , jag vill bara krypa ur mitt skinn.. vet ni hur det känns ? när man bara vill krypa ur sin egen kropp och låta kroppen ligga där och ruttna, det kanske är så döden går till? till slut sitter min själ där och kollar på min kropp. själen lever vidare och lever ut det liv jag aldrig hann leva. jag har så mycket jag vill göra, så mycket jag vill uppleva så mycket jag vill älska så mycket jag vill folk ska förstå.. jag vill mycket, men inget går.. inte nu iallafall..måste säga att jag älskar människor som verkligen inte ger upp, folk som peppar folk att verkligen följa sina drömmar, vill de bli artister - "skicka in en skiva" gör vad du kan. inte denna stilen : äh du kommer aldrig bli något , det är ingen idé du ens testar för det finns redan så många.. den stilen gillar jag inte.. folk som peppar och verkligen inte ger upp, det älskar jag ! positiva människor- kärlek till er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0