kokar över..

det är mycket som händer hit och dit, ikväll ska vi öva 3 stycken behandlingar här, vi får ta hjälp av soffbordet, för vi inte har någon massagebänk här!

1. kroppsscrub
2. ansiktsscrub
3. ansiktsmassage
4. spamassage

det är mycket att lära in och mycket att komma ihåg, produkter, ingredienser olika grepp, ordning på allt. det är mycket, men jag ska klara det! ibland vill jag bara ge upp, men icke , aldrig att jag kan göra det.. det är ju detta jag vill göra!!

vi har inte mycket kvar denna veckan , inte många lektioner, men det är mycket att göra hemma

- svenska personbeskrivning av paris i troja

- engelska berättelse + massa uppgifter

- medicin PROV i nervsystemet

& övning av massage såklart.

+ säkert något mer jag glömt , kanske lite matte eftersom det fattar jag ju NOLL


kanske dags att väcka sambo snart? så vi hinner göra något idag. för det gjorde vi inte igår då somnade jag till "en shopaholics bekännelser" efter en stor fet pizza!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0