friday after dinner

bodypumpen gjorde mig skakis imorse, för lite sömn pga filmtittande o bus, för lite frukost som inte gav mig någon kraft, men jag klarade mig igenom det. vi slutade visst därefter, mycket tur där, för själva uppsatsen som var tills idag den blev aldrig gjord igår. hade inställt! men men, jag åkte i vilket fall som helst till gekås after school, där inhandlades ett och annat. bland annat det här :

jeansjacka

uggs

väska

look at the price.. 99kr, har kostat 599kr

jeanstights

och lite annat smått och gott till lyan, så som överdrag till sofforna, aluminiumfolie, scrubvante, noodels o sådär. bra va sambo? (jag vet att hon läser)


Kommentarer
Postat av: sambo carro

haha, bra köp sambo ;)

2009-09-26 @ 12:14:51
Postat av: Carro.

fan va snygg jacka!!

2009-09-27 @ 22:35:29
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0