11 september.. 2001..8 år sen

8 år sen världen skakades, hela världen öppnade ögonen för en stund..

Totalt dödades cirka 3000 människor i attackerna.

ni vet nog vad jag snackar om va?

jag förstår inte hur en/flera/många människor kan förstöra så många liv? och väcka hela världen? är inte alla människor lika? men olika, men så olika. absolut inte likt mig, jag skulle aldrig kunna göra något så dumt, något som verkligen värker i hjärtat så hårt. någons mamma någons pappa, kusin, farbror, moster dog under denna dagen för åtta år sen. varför? hur?

håller en tyst minut för alla de som kom bort och för de som förlorade en nära person den 11 september

jag lägger allt hat i kroppen jag har på de förbannade människorna som gjorde något sånthär mot så många oskyldiga människor, hoppas ni lever ett förjävligt liv, jag hoppas att ni lider och att ni har ont i hjärtat för allt ni har ställt till med i världen!


Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

aha ok, i see :) inte så konstigt då.

görs ikväll?

2009-09-11 @ 19:27:26
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0