spännings..

huvudvärk. feber?.. förkyld. halsen... börjar nog bli sjuk, sambo har inte varit här i veckan o kommer nog inte vara det heller, för hon är sjuk. när jag var hemma i helgen+måndag så tillbringade jag självklart mycket tid med familjen och mami låg hemma sjuk, så ja ni det är nog på gång.. har vilat lite, men det hjälpte ingenting, jag lagade mig en majskolv åt den och det hjälpte inte. det enda som behövs nu är nog en varm dusch och sängen och sova länge imon, en lektion för mig imon som börjar 12.30 därefter åker jag hem, inte för att jag är sjuk däremot för att jag på fredag ska på begravning...

idag hade vi spa, som alla andra onsdagar, vi hade behandlingar på elever på skolan idag och JAG fick göra det enda kurbadet som skulle göras. men det gick nog rätt bra tror jag. hoppas jag iallafall..

ne nu väntar duschen & sängen.

Kisses.


trött

Kommentarer
Postat av: Sarah Svensson

krya på dig! :)

2009-10-14 @ 21:17:33
URL: http://saarahsvensson.blogg.se/
Postat av: Carro.

det gick säkert jättebra! Hooppas de går över till imon!! :)

2009-10-14 @ 22:16:48
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0