no party on saturdays

upp o dansa 9-12 så jäkla kul är det. älskar verkligen det. bara släppa allt. passion. framöver varje söndag, innan var det varannan. nu varje! vilket betyder att jag inte kan vara hangover på söndagar, planera era fester till fredagar för min skull ;)

hade tänkt att plugga matte nu men jag orkar inte riktigt med det. mår illa bara jag tänker på det.. har aldrig varit såhär mot plugg innan, men matten känns verkligen omöjlig, kanske är matten det jag behöver plugga på mest. men det är svårt. jag blir verkligen deprimerad. vill bara gråta för det känns som jag inte kommer klara den, men det är bara att kämpa! när lärarn säger - jag är rädd vi inte kommer hinna med hela kursen. får mig bara att vilja spy ännu mer. blir ju panikslagen. o inte fan kan mänskan lägga in när vi ska ha prov eller något.. fan jag blir arg nu.

ska tjata lite på ma o pa så de kör mig in till stan ikväll, känner att jag har lite mycket saker.. men hm hem på fredag å då är det lov? hur fasen ska jag få med mig allt hem på fredag? äh har en vecka på mig att tänka på det.

leloveimage




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0