god damn, i detta tempot kommer vi avlida...

ja justeja det är ju hemfärd imon, har iallafall packat o det blev inte lite packning kan jag ta o meddela och detta ska liksom släpas med hela dagen imon ja o åka buss o grejer, låter väl kul? nej.. jamen klockan är ju bara 23.00 snart, o vi har inte ätit kvällsmat? det ska lagas. ja o sen kanske man skulle städa med.. o justeja engelskan ska mde in imon, o vi har inte börjat.. hm? kommer vi avlida innan morgondagen? jag o sambo? återstår att se..

sambo: vi kan ju bara gå o hänga oss nu..hänger jag här o du där?

jadu sambo, vi kanske skulle ta oss en av mina många galgar som ligger på golvet o hänga upp oss..

sambo: det är vårt liv det hänger på..

herregud. håll tummarna för att vi kommer klara oss genom denna knipan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0