direkt från hjärtat..

att se ens nära vara så ledsna, att se ett ansikte med tårar som rinner, kippa efter luft. det är jobbigt. ett händelserikt år tar ut sig på själen. känslorna går inte längre att hålla kvar. det är jobbigt. även fast det inte är ens allra närmsta så är det jobbigt. det tar i själen. det sliter. det drar. det gör ont. det kom en tår. det gick inte hålla inne. jag skakade. jag ville inte visa. djupa andetag hjälpte mig. att tänka på annat hjälpte mig men lika fort så flög mina tankar tillbaka och det blev jobbigt igen.. begravningar är jobbiga..jobbiga för hjärtat. jobbiga för själen. ett ansikte en människa en nära person som precis förlorat en av sina närmsta. något försvinner men förevigt finns i själen & hjärtat. 

R.I.P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0